Herroepingsrecht & Retourneren/Klachten
Je hebt het recht om jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden te herroepen.
Na jouw herroeping heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Wil je gebruikmaken van je herroepingsrecht?
Stuur dan een e-mail naar: info@parfumenzobykim.nl
Vermeld hierbij jouw naam en ordernummer.
Voorwaarden voor retour
Je kunt een product alleen retourneren als:
- het product ongebruikt is;
- het product in de originele staat en verpakking zit;
- de verzegeling (seal) van parfum of verzorgingsproducten niet verbroken is;
- er geen sporen van gebruik zichtbaar zijn (testen / opsprayen = gebruikt).
Uitzonderingen (niet te retourneren)
Sommige producten kunnen niet worden geretourneerd:
- geopende parfumflesjes;
- verzorgingsproducten waarvan de seal is verbroken;
- geopende hygiëneproducten;
- op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten (indien van toepassing);
- samples (vanwege hygiëne).
Waardevermindering
Als het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig om het product te bekijken of te proberen, dan mag ik de waardevermindering aan jou doorberekenen.
Behandel het product daarom met zorg en zorg dat het bij retour goed verpakt is.
Retourkosten
De kosten voor het terugsturen van jouw bestelling zijn voor jouw eigen rekening, tenzij we vooraf samen iets anders zijn overeengekomen.
Terugbetaling
Na jouw retourmelding ontvang je binnen 14 dagen jouw aankoopbedrag terug.
Ik mag wachten met terugbetalen totdat ik het product heb ontvangen.
Terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode die jij hebt gebruikt.
Retouradres
Parfum & Zo by Kim
De Laars 42
1602 MR Enkhuizen
Nederland
Klachtenregeling
Ik doe er alles aan om jouw bestelling goed en netjes af te handelen.
Mocht er toch iets niet goed gaan, laat het mij dan zo snel mogelijk weten door te mailen naar:
📧 info@parfumenzobykim.nl
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar UWEMAIL@uwwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur viahttps://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.