Herroepingsrecht & Retourneren/Klachten

 

Je hebt het recht om jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden te herroepen.

Na jouw herroeping heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

 

Wil je gebruikmaken van je herroepingsrecht?

Stuur dan een e-mail naar: info@parfumenzobykim.nl

Vermeld hierbij jouw naam en ordernummer.

 

Voorwaarden voor retour

 

 

Je kunt een product alleen retourneren als:

 

 

  • het product ongebruikt is;
  • het product in de originele staat en verpakking zit;
  • de verzegeling (seal) van parfum of verzorgingsproducten niet verbroken is;
  • er geen sporen van gebruik zichtbaar zijn (testen / opsprayen = gebruikt).

 

 

 

Uitzonderingen (niet te retourneren)

 

Sommige producten kunnen niet worden geretourneerd:

 

 

  • geopende parfumflesjes;
  • verzorgingsproducten waarvan de seal is verbroken;
  • geopende hygiëneproducten;
  • op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten (indien van toepassing);
  • samples (vanwege hygiëne).

 

 

Waarde­vermindering

 

 

 

Als het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig om het product te bekijken of te proberen, dan mag ik de waardevermindering aan jou doorberekenen.

Behandel het product daarom met zorg en zorg dat het bij retour goed verpakt is.

 

Retourkosten

 

 

 

De kosten voor het terugsturen van jouw bestelling zijn voor jouw eigen rekening, tenzij we vooraf samen iets anders zijn overeengekomen.

 

 

Terugbetaling

 

Na jouw retourmelding ontvang je binnen 14 dagen jouw aankoopbedrag terug.

 

Ik mag wachten met terugbetalen totdat ik het product heb ontvangen.

 

Terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode die jij hebt gebruikt.

 

Retouradres

 

 

Parfum & Zo by Kim

De Laars 42

1602 MR Enkhuizen

Nederland

 

 

Klachtenregeling

 

 

Ik doe er alles aan om jouw bestelling goed en netjes af te handelen.

Mocht er toch iets niet goed gaan, laat het mij dan zo snel mogelijk weten door te mailen naar:

 

📧 info@parfumenzobykim.nl

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar UWEMAIL@uwwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur viahttps://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

 

 

Herroepingsformulier Docx
Word – 34,8 KB 8 downloads